loading...

گروه تحلیلی خبری بورس 360 درجه

ساعت کاری گروه : 8.5 صبح تا 2 بعد از ظهر و 6 عصر تا 8 عصر و این گروه فقط از طریق ایمیل پاسخگوی شما هست . نوسانگیری روزانه همیشه کاری پر ریسک است ، گروه ما با  معرفی نمادهایی مطمئن به شما امکان ن

میهمان عزیز توجه کنید ( تابلو اعلانات )

با سلام حضور اعضای محترم ، شما میتوانید بصورت روزانه هر کدام از سیگنالها ، تحلیل ها ، آموزشات و غیره که مد نظرتان است خریداری نمایید و از پرداخت وجه اضافه جهت تحلیلها و سیگنالهایی که نیاز ندارید صرفه جویی نمایید .


لینک کانال تلگرام : @Mobintahlil

گروه بورس 360 درجه بازدید : 478 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

ساعت کاری گروه : 8.5 صبح تا 2 بعد از ظهر و 6 عصر تا 8 عصر و این گروه فقط از طریق ایمیل پاسخگوی شما هست .

نوسانگیری روزانه همیشه کاری پر ریسک است ، گروه ما با  معرفی نمادهایی مطمئن به شما امکان نوسانگیری در این نمادها میدهد ، اما تمامی مسئولیت های نوسانگیری بر عهده ی شماست و قبل از نوسانگیری پیگیری های لازم را انجام دهید چون در صورت زیان ما پاسخگو نیستیم.

لطفا در پیام های خود و نظراتی که زیر مطالب میگذارید قوانین جمهوری اسلامی ایران و اداب و فرهنگ این مرز و بوم را رعایت نمایید .

در معاملات بورس ایران به دلیل کارا بودن بازار ( واکنش سریع نسبت به اخبار ) هر چیزی قابل اتفاق افتادن است . هرکسی وظیفه دارد با ورود به بازار بورس ریسک زیان را پذیرا باشد تا بتواند سود کسب کند .

این گروه هر روز سیگنال خرید ارسال میکند ، سیگنال خرید زمانی ارسال میشود که از نمادی تقریبا مطمئن بوده تا سرمایه ی عضو به خطر نیافتد .

تمامی پیش بینی های گروه با کمک اطلاعات تکنیکال و فاندامنتال و اخبار بازار تحلیل و بررسی میشود . قبل از انجام هر معامله با توجه به نمادهایی که از هر طریق معرفی میشود تحقیق لازم را انجام نمایید چون گروه در صورت زیان شما پاسخگو نیست .

اعضا باید دائما این موضوع را در نظر داشته باشند که گروه بورس360 درجه مسئول وقوع اتفاقات خاص که ناشی از ریسک های سیستماتیک بازار بوده ، نیست . ما نمادها را در شرایط عادی بازار تحلیل میکنیم ، اگر اتفاق خاصی بیافتد این ناشی ازریسک سیستماتیک بوده و کنترلش با کسی نیست

 

ما در کنار شما هستیم

گروه تحلیلی و خبری بورس 360 درجه

---

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب اخیر