loading...

گروه تحلیلی خبری بورس 360 درجه

دیدگاه های اشتباهی که درباره ی تحلیل تکنیکال است به چه صورت می باشد برای شما چندین نگرش و دیدگاهی که راجع به تحلیل تکنیکال است را در بازارهای فروش مانند بورس که بعد از تحقیق و جست و جو از سرمایه گذار

میهمان عزیز توجه کنید ( تابلو اعلانات )

با سلام حضور اعضای محترم ، شما میتوانید بصورت روزانه هر کدام از سیگنالها ، تحلیل ها ، آموزشات و غیره که مد نظرتان است خریداری نمایید و از پرداخت وجه اضافه جهت تحلیلها و سیگنالهایی که نیاز ندارید صرفه جویی نمایید .


لینک کانال تلگرام : @Mobintahlil

گروه بورس 360 درجه بازدید : 52 یکشنبه 01 آبان 1401 نظرات (0)

دیدگاه های اشتباهی که درباره ی تحلیل تکنیکال است به چه صورت می باشد

برای شما چندین نگرش و دیدگاهی که راجع به تحلیل تکنیکال است را در بازارهای فروش مانند بورس که بعد از تحقیق و جست و جو از سرمایه گذاران متفاوت که ممکن است برای شما در سرمایه گذاری هایتان موثر باشد را در زیر دسته بندی کرده ایم:

  •   دیدگاه اول: قیمت های ماضی و گذشته جهت پیش بینی قیمت بازارهای آینده هیچ گونه کارایی ندارد.

یکی از اصلی ترین اشتباهاتی که در این تحلیل وجود دارد این است که سرمایه گذاران به هیچ عنوان نباید با مقایسه ی قیمت های گذشته برای پیش بینی قیمت های آینده استفاده نمایند. این تحلیل برای شما کمک می کند که سطح های مختلف را در نمودار بشناسید و زمانی که نیاز بود واکنش داده و نسبت به آن تصمیم برای نگهداری و یا خرید و فروش آن نماید.

آموزش جامع تحلیل تکنیکال از مقدماتی تا پیشرفته رضا گلشاهیان
  • دیدگاه دوم: مراجع آکادمی هیچ گونه اعتقادی بر روی تحلیل تکنیکال ندارند.

سالیان دور مراکز تحصیلی و دانشگاهی با تحلیل تکنیکال به هیچ عنوان موافق نبودند و بر این باور بودند که با وجود فرضیه های گام تصادفی و بازار کارا این تحلیل هیچگونه اثری نداشته و نتیجه بخش نخواهد بود.

  • دیدگاه سوم: سرمایه گذارهای بزرگ از این تحلیل استفاده نمی کنند.

این باور کاملا غلط و نادرست است که برای سرمایه گذاری های کلان از این تحلیل استفاده نمی شود چون امروزه در صندوق های سرمایه گذاری های بزرگ و کلان تیم های ویژه برای این تحلیل دارای جایگاه ویژه ای قرار گرفته است. و بر همین اساس می توان گفت که ثمربخش بودن سرمایه گذاری ها بر اساس کسب موفقیت های افراد متخصص در آن است.

بررسی سایر دیدگاه ها و نگرش ها در مورد تحلیل تکنیکال به چه شکل است؟

  • دیدگاه چهارم: این تحلیل برای خرید و فروش های نوسان گیر و کوتاه مدت دارای کاربرد زیادی است:

یکی دیگر از نگرش های غلط و اشتباهی که در مورد این تحلیل وجود دارد این است که برخی افراد بر این باور هستند که این تحلیل فقط بر روی فروش های کوتاه مدت تاثیر داشته مثل معامله های روزانه و یا معاملاتی که توسط کامپیوتر به صورت خودکار انجام می شود. در صورتی که این نگرش کاملا اشتباه بوده چون این تحلیل یکی از راحت ترین روش ها برای استفاده از آن جهت سرمایه گذاری های بلند مدت و بسیار کلان است.

آموزش جامع تحلیل تکنیکال از مقدماتی تا پیشرفته
  • دیدگاه پنجم: تنها معامله گرهای کوچک از این تحلیل استفاده می کنند.

این مطلب که تنها معامله گرهای کوچک و خانگی از تحلیل تکنیکال استفاده می کنند کاملا نادرست و غلط بوده چون در کل دنیا شرکت های بسیار بزرگ برای معامله های خود از این  نمودارها و پیش بینی های این تحلیل استفاده می کنند. از جمله شرکت های تامین سرمایه که می توان به آن ها غول بازار سرمایه نیز گفت از در معامله های خود از این تحلیل استفاده می کند و مورد توجه معامله های پرتکرار که دارای بسامد بالایی است نیز قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

لینک دانلود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب اخیر