loading...

گروه تحلیلی خبری بورس 360 درجه

#آموزش  اردر ترس یا fake order جهت ترساندن سهامداران استفاده می‌شود. بازیگران اصلی که از آینده رو به رشد سهم خبر دارند با استفاده از سفارشات فروش جعلی و ترساندن سهامدارانی که بدون مطالعه و

میهمان عزیز توجه کنید ( تابلو اعلانات )

با سلام حضور اعضای محترم ، شما میتوانید بصورت روزانه هر کدام از سیگنالها ، تحلیل ها ، آموزشات و غیره که مد نظرتان است خریداری نمایید و از پرداخت وجه اضافه جهت تحلیلها و سیگنالهایی که نیاز ندارید صرفه جویی نمایید .


لینک کانال تلگرام : @Mobintahlil

گروه بورس 360 درجه بازدید : 52 یکشنبه 01 آبان 1401 نظرات (0)

#آموزش 

اردر ترس یا fake order جهت ترساندن سهامداران استفاده می‌شود. بازیگران اصلی که از آینده رو به رشد سهم خبر دارند با استفاده از سفارشات فروش جعلی و ترساندن سهامدارانی که بدون مطالعه و دلیل تحلیلی سهم را فقط بر مبنای تقلید از خرید دیگران، خریداری نمودند، آنان را دچار هیجان و ترس نموده و در کف قیمتی و یا پس از شکست یک حمایت موقتی شروع به جمع آوری سهم می‌کنند.

🔹برای تشخیص اردر ترس بایستی به حجم سفارشات فروش سنگین و غیر عادی در ردیف‌های دوم تا پایین‌تر توجه نمود. در این روش بازیگری که ابتدا مقداری سهم خریداری کرده در نقش فروشنده ظاهر می‌شود و اردرهای سنگین فروش را تدارک می‌بیند.
وقتی سهامدارانی که شناختی از سهم ندارند با حجم بالای فروش روبرو می‌شود ترس آنان را فرا گرفته و سعی می‌کنند با عرضه سهام خود در قیمت‌های پایین‌تر سریع از سهم خارج شوند.
به این ترتیب بازیگر این بار در نقش خریدار ظاهر شده و تا حد ممکن سهم را از این سهامداران جمع‌آوری می‌کند. 
حتی در مواردی با کشیدن رنج فروش به این ترس دامن زده می‌شود. 

☑️ از آنجایی که عدم آگاهی موجب ایجاد ترس می‌شود. برای اجتناب سهامداران از درگیر شدن در چنین رفتارهای هیجانی، توصیه می‌گردد، قبل از سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه نسبت به یادگیری ابزارهای تحلیل در بازار سرمایه مانند تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی اقدام نمایند.   


@mobintahlil

برچسب ها آموزش , اردر , ترس , بورس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مطالب اخیر